Niestety nie istnieja firmy spełniające kryteria wyszukiwania: Wtryskiwacze - regeneracja wszystkich typów i marek w powiecie lublin.

Jak dbać o wtryskiwacze?

Czy po naprawie, czy to w trakcieeksploatacji auta dla dobra wtryskiwaczy dbaj o regularną wymianęfiltra paliwa najrzadziej co 15 000 km. Tankuj na sprawdzonychstacjach. Nie dopuszczaj do jazdy na rezerwie- zaciągnieszzanieczyszczenia gromadzące się wiecznie na dnie baku oraz wodęskondensowaną z pary wodnej- korozja wewnętrzna gwarantowana(zwłaszcza gdy nie masz zwyczaju tankować do pełna zimą).  

Wtryskiwacze – przyczyny uszkodzeń

Wtryskiwacz w swojej górnej części jest zasilany paliwem. Jeżeli zawór nie przepuszcza odpowiedniej dawki paliwa, to możesz to odczuć gdyż kierując pojazdem dajesz więcej gazu niż kiedyś. W dolnej części wtryskiwacza znajduje się dysza z iglicą spasowane od siebie z dokładnością do 0,002 mm. Ruchomy trzpień w zależności od cyklu pracy zmienia wielkość szczeliny dyszy. Paliwo pod dużym ciśnieniem wylatuje do komory silnika. Jeśli szczelina jest zbyt duża to dochodzi do tzw. kropelkowania paliwa. Jego nadmiar podnosi temperaturę spalania. Również zanieczyszczenia z paliwa źle wpływają na precyzję pracy układu. Ilość cykli dozowania jest sterowana elektronicznie przez cewkę elektromagnetyczną (starsze rozwiązanie, praktycznie naprawialne) lub piezoelektrycznie (najnowsze, nie zawsze naprawialne- zwłaszcza SIEMENS, ale oszczędniejsze pod względem zużycia paliwa.

Pozostałe naprawy mechaniczne, Lublin

Akumulatory - ładowanie
Akumulatory - naprawa
Akumulatory - sprawdzanie
Akumulatory - sprzedaz
Akumulatory - wymiana
Alternatory - de/montaż
Alternatory - naprawa
Alternatory - sprawdzanie
Alternatory - sprzedaz
Belki tylnej osi
Belki tylnej osi - regeneracja
Blacharstwo
Blacharstwo - lakierowanie
Blacharstwo - lawetowanie
Blacharstwo - plyta rozciagajaca
Chłodnice - de/montaż
Chłodnice - naprawa
Chłodnice - sprawdzenie
Chłodnice - sprzedaż
Diagnostyka karoserii
Diagnostyka podwozia
Diagnostyka silnika
Elektronika
Elektryka
Głowice - regeneracja
Głowice - spawanie
Głowice - sprzedaż
Głowice - szlifowanie
Hamulce - naprawa
Hamulce - regeneracja
Hamulce - sprawdzanie
Hamulce - sprzedaż
Kierowniczy układ - de/montaż
Kierowniczy układ - regeneracja
Kierowniczy układ - regulacja
Kierowniczy układ - wymiana
Komputerowa diagnostyka silnika
Linki - dorabianie
Linki - sprzedaż
Linki - wymiana
Naprawa - DPF
Naprawa - FAP
Naprawa licznikow
Naprawa wgnieceń
Naprawy mechaniczne
Podwozie/ Zawieszenie - de/montaż
Podwozie/ Zawieszenie - naprawy
Podwozie/ Zawieszenie - wymiana
Podwozie/Zawieszenie - regeneracja
Pompa wtryskowa - naprawa
Pompa wtryskowa - regeneracja
Pompa wtryskowa - sprzedaż
Pompa wtryskowa- de/montaż
Pompowtryski - regeneracja
Pompowtryski - sprzedaż
Pompy i agregaty hydrauliczne
Pompy wtryskowe CR
pompy wtryskowe VP
Przewody hamulcowe - dorabianie
Przewody hamulcowe - produkcja
Przewody hamulcowe - sprzedaż
Przewody hamulcowe - wymiana
Przewody hydrauliczne - dorabianie
Przewody hydrauliczne - produkcja
Przewody hydrauliczne - sprzedaż
Przewody hydrauliczne - wymiana
Przewody hydrauliczne - zakuwanie
Remonty silnika benzyna - naprawa
Remonty silnika benzyna - remont
Remonty silnika benzyna - sprzedaż
Remonty silnika diesel - naprawa
Remonty silnika diesel - remont
Remonty silnika diesel - sprzedaż
Rozruszniki - de/montaż
Rozruszniki - regeneracja
Rozruszniki - sprzedaż
Silniczki - de/montaz
Silniczki - naprawy
Silniczki - sprzedaż
Silowniki - regeneracja
Skrzynie automatyczne - de/montaż
Skrzynie automatyczne - diagnostyka/naprawa
Skrzynie automatyczne - sprzedaż
Skrzynie automatyczne - wymiana oleju
Skrzynie manualne - de/montaż
Skrzynie manualne - diagnostyka
Skrzynie manualne - naprawa
Skrzynie manualne - sprzedaż
Stacyjki - de/montaż
Stacyjki - naprawa
Stacyjki - sprzedaż
Stacyjki - wymiana
Szyberdach
Szyby - montaż
Szyby - naprawa pęknięć
Szyby - przyciemnianie
Szyby - sprzedaż
Tłumiki - de/montaż
Tłumiki - naprawa
Tłumiki - sprzedaż
Tuning - optyczny
Tuning - silinika
Tuning - zawieszenia
Turbosprężarki - de/montaż
Turbosprężarki - naprawa
Turbosprężarki - regeneracja
Turbosprężarki - sprzedaż
U
Wały - de/montaż
Wały - prostowanie
Wały - sprzedaż
Wały - szlifowanie/regeneracja
Wały korbowe - de/montaż
Wały korbowe - prostowanie
Wały korbowe - sprzedaż
Wały korbowe - szlifowanie/regeneracja
Wały napędowe - de/montaż
Wały napędowe - prostowanie
Wały napędowe - sprzedaż
Wały napędowe - szlifowanie/regeneracja
Wtryskiwacze - de/montaż
Wtryskiwacze - regeneracja
Wtryskiwacze - sprzedaż
Zamki samochodowe
Zawieszenie - de/montaż
Zawieszenie - naprawa
Zawieszenie - regeneracja
Zawieszenie - sprzedaż

Zobacz porady na temat: Regeneracja i naprawa wtryskiwaczy Lublin, naprawa wtrysków

Diesel na wysokich obrotach

Diesel na wysokich obrotach
Jazda dieslem na zbyt wysokich obrotach powoduje większe zużycie oleju i zapiekanie się wtryskiwaczy. Za wolna jazda powoduje zatykanie się kierownicy turbiny sprężarki (spadek mocy) i niedrożność filtru DPF. Czytaj więcej

Diesel na wysokich obrotach

Diesel na wysokich obrotach
Jazda dieslem na zbyt wysokich obrotach powoduje większe zużycie oleju i zapiekanie się wtryskiwaczy. Za wolna jazda powoduje zatykanie się kierownicy turbiny sprężarki (spadek mocy) i niedrożność filtru DPF. Czytaj więcej

Diesel na wysokich obrotach

Jazda dieslem na zbyt wysokich obrotach powoduje większe zużycie oleju i zapiekanie się wtryskiwaczy. Za wolna jazda powoduje zatykanie się kierownicy turbiny sprężarki (spadek mocy) i niedrożność filtru DPF.


Czytaj więcej