Klima Plus Jacek Dyś

81 744 50 21       605 616 105
www.klimaplus.pl       biuro@klimaplus.pl

Lokalizacja

Pokaż na dużej mapie

Opis działalności:
Naprawy
Usługi
Sprzedaż nowych części
Sprzedaż części używanych
Sprzedaż akcesorii
Opinie

Ocena użytkownika Michał: 1.202023-07-12 15:49:36

W skrócie: Diagnostyka: 0/10 Obsługa klienta 0/10 Czas "naprawy" 8/10 Jak dla mnie amatorka... Zdecydowanie odradzam. Wyjechałem od nich z tą samą usterką o której naprawę prosiłem oraz nieprawidłową diagnozą szczuplejszy o ponad 1000 zł. Liczy się dla nich tylko szybka kasa i łatwe naprawy, a nie pomoc klientom. Pełny opis: Postawiłem skorzystać z usług klima plus zachęcony ich "profesjonalizmem" i tym, że specjalizują się w naprawach klimatyzacji. Wcześniej byłem w dwóch innych niezależnych warsztatach, gdzie została wydana diagnoza, że stukanie dobiegające spod maski po włączeniu klimatyzacji to wina kompresora klimatyzacji. Umówiłem się w klimaplus na naprawę owego stukania spod maski, nie mówiłem jaka jest diagnoza innych warsztatów. Zostawiając u nich auto poprosiłem również o wymianę rolki paska na kompresorze klimatyzacji (profilaktycznie, inne zostały wymienione w innym zakładzie, ale ta jedna nie była dostępna na magazynie). Zostawiłem auto, otrzymałem później telefon, że za stukanie odpowiedzialne jest sprzęgło wiskozy, które jest uszkodzone. Pani zapytała czy dobijamy czynnik i wymieniamy filtry. Powiedziałem, że jeżeli stukanie już nie będzie występować to proszę zrobić na gotowo, żebym mógł korzystać z klimatyzacji. Później telefon, że auto gotowe do odbioru. Pojechałem na odbiór i dowiedziałem się, że to jednak nie wiskoza, że stukanie nadal występuje i do zapłaty 1020 zł. Spytałem czy to nie stuka kompresor, dowiedziałem się, że to na pewno nie kompresor, bo one tak nie stukają, a był jakichś ich klient co się zna na bmw i powiedział, że to na pewno rozrząd stuka. Dostałem wizytówkę klienta. Zapłaciłem I pojechałem, bo spieszyłem się do pracy. Zweryfikowałem jego diagnozę, okazała się błędna. Zadzwoniłem do klimaplus, pani twierdziła, że ja przyjechałem tylko na wymianę rolki i nic nie mówiłem o żadnym stukaniu... Próbowałem porozumieć się z właścicielem, powiedział, że "wszyscy nasi klienci zawsze są zadowoleni z naszych usług to tylko pan coś wymyśla", zaproponował, że może mi za darmo odessać czynnik i później go z powrotem nabić po naprawie w innym serwisie, ale on mnie zapewnia, że to na pewno nie kompresor stuka. W innym serwisie usterka została naprawiona poprzez wymianę kompresora sprężarki. Niestety brakowało czynnika. Musiałem zapłacić za spuszczenie i nabicie czynnika i za brakujące 300g czynnika. Za spuszczenie i nabicie byłem skłonny zapłacić sam, ale byłem niezadowolony, bo skoro układ był nabity do pełna w klimaplus to dlaczego 3 tygodnie później okazało się, że brakuje czynnika? Zadzwoniłem do właściciela klimaplus, powiedziałem, że wymiana kompresora pomogła, nawet nie przeprosił tylko powiedział "no mogliśmy się pomylić". Po zapytaniu czy zwróci za brakujący czynnik (na nabicie którego bym się nigdy nie zgodził gdybym wiedział, że dalej będzie stukać) to stwierdził, że nie ma takiej opcji. Ogólnie to podczas tej krótkiej przygody zostałem okłamany przez panią odbierająca telefony, pana mechanika i pana właściciela. Jakbym nie miał pojęcia o mechanice to pewnie teraz bym się umawiał na wymianę rozrządu. Klimaplus nie chciała się podjąć prawidłowej diagnozy kompresora klimatyzacji, bo jego wyjęcie jest trudne, ale nie powiedzieli mi tego wprost tylko kłamali, że to nie kompresor. Także ich diagnoza była tylko na słuch, bez wyjmowania. Jak pociągnąłem ich mechanika za język już po odbiorze auta to powiedział, że nie da się wymontować kompresora, bo on się boi za progi podnieść... Jakby nie mógł wprost powiedzieć, a nie wymyślać jakieś bajki o rozrządzie... Inny serwis nic nie marudził tylko naprawił. Wisienką na torcie mówiąca o profesjonalizmie tego zakładu jest paragon, który wygląda jak z piekarni... Chciałem się porozumieć z właścicielem dwukrotnie, nie wyraził chęci dogadania się, a jak powiedziałem, że złą wydał diagnozę to w ogóle nie wyraził zainteresowania, żeby sprawdzić dlaczego ten kompresor stuka, także to dla mnie nie jest żaden profesjonalizm, bo po tym incydencie prawdopodobnie będą wystawiać tak samo "trafne" diagnozy.

cena: 0 | jakość: 0 | punktualność: 3 | czas realizacji: 3 | kultura obsługi: 0

Ocena użytkownika jan: 1.002022-05-26 15:28:55

ok

cena: 1 | jakość: 1 | punktualność: 1 | czas realizacji: 1 | kultura obsługi: 1

Twoja opinia

Bardzo prosimy również o ocenę firmy (zaznaczenie gwiazdek)

Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu publikacji Państwa komentarza jest F.H.U. PROFIS z siedzibą w Lipniak 8J, 20-050 LUBLIN. Podanie przez Państwa danych jet dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przeniesienia danych. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w Polityce Prywatności.
Adres
Inżynierska 3
20-050 Lublin
Godziny otwarcia

Pon.-Pt.: 8:00 - 17:00


Ocena: 2.75
Ranking

Miejsce w rankingu: 75
Punkty ogólnie: 3570
Punkty w ostatnim miesiącu: 240